Intures
Intures is een onafhankelijk, energiek bureau dat gespecialiseerd is in maintenance management en engineering. De naam staat voor een mytisch figuur uit de verhalen van Aristoteles. Het is een kruising tussen een os en een paard. Het staat voor een combinatie van kracht, werklust, vooruitstrevendheid en ervoor gaan. En dat beschrijft ons goed. Wij zijn voornamelijk gericht op de industriële en vastgoed sector.
Onze medewerkers beschikken samen over een schat aan ervaring op het terrein van (werktuig)bouwkunde en civiele techniek. Van ontwerpen tot inspectiemanagement en van het inregelen van onderhoud tot het beheren van risico’s, u kunt op ons bouwen!
De opdrachtgevers van Intures variëren van gerenommeerde landelijke spelers tot lokale partijen in verschillende bedrijfstakken, zoals industrie, bouw, overheid en woningcorporaties. Op onze website zie je voorbeelden van projecten voor onder andere gemeente Amsterdam, PWN, Tata Steel IJmuiden, woningcorporatie Ymere en Stichting AAP.
Intures voert veel opdrachten voor haar klanten uit in projectvorm. Door de groeiende kwantiteit en omvang van de projecten, wordt het managen ervan steeds belangrijker en complexer. Bovendien werken veel klanten met PRINCE2 en is het handig om dezelfde projectmanagementmethode te hanteren.
We kenden Forsa Advies nog van trainingstrajecten uit het verleden en hebben positieve ervaringen met hen. Forsa Advies heeft als missie om Nederland beter te maken in projecten. De PRINCE2 trainers van Forsa Advies hebben 10 tot 15 jaar ervaring in het verzorgen van PRINCE2 trainingen. Vandaar dat Intures Forsa Advies in de arm heeft genomen. De trainer, Erwin Raemakers, is een praktische, ervaren projectmanager én trainer. Zijn manier van trainen spreekt ons aan. Humor, een beetje prikkelend maar zeker ook met verstand van zaken en realisme.
De training leverde waardevolle inzichten op. Zo hanteren we nu de projectfasering en beslismomenten in onze projecten effectiever. En door de PRINCE2 processen slim toe te passen, hebben we onder meer de start van onze projecten kunnen optimaliseren. Verder gebruiken we de business case om nog meer duidelijkheid te creëren over het ‘waarom?’ van het project en nemen we hierin de risico’s mee. Tenslotte hebben we het actief verzamelen en managen van leerpunten tijdens en na het project geadopteerd om zo onze dienstverlening steeds verder te verbeteren. Met al deze zaken krijgen we nog meer grip op onze projecten. Daar ervaren wij en onze klanten de voordelen van!
Vraag: Grotere projecten goed kunnen blijven managen en aansluiting vinden met de werkmethoden van klanten
Medewerkers: 11-50
Andere referenties
[av_repeatable_content repeatable_id=’5424′ custom_class=” av_uid=’av-1xpdcm’][/av_repeatable_content]